søndag den 8. maj 2016

Skøn hjemme weekend.

Efter et par weekender i konkurrence i jylland, Havde jeg en dejlig fri weekend her hjemme. Både hunde, katte og jeg nyder, at kunne sove længe, ikke stresse rundt, tage tingene i den rækkefølge jeg syntes er bedst. Får lavet en del, og alligevel tid til klap og nus. 
Og selvfølgelig en dejlig tur i den skønne skov, Hold da op hvor jeg nyder at gå i skoven, høre fuglene synge, se hundene snuse og læse avisen, og især Livi der ved præcis hvor alle dyr er i skoven :-)



Og når vi så atter kommer hjem, så fik hundene og katte noget lørdags slik i form af rå kødben, åhhhhhh de elsker det. 
Her er det Joy og Peter der syntes det er noget mærkeligt noget. 


Livi elsker sine kødben

Carson passer på sit. 

Stående taffel :-)

Og ingen tør tage Uha ben :-) 
Alle hunde er blevet børstet og klippet, selv kattene har fået den store tur :-)
Så elsker jeg også når der tikker sms eller telefon opkald ind fra mine hvalpekøbere, der fortæller grinende om hvordan hundene har løbet rundt med hovedet under forbenene, eller når man ringer med næsten tåre i øjene og fortæller hvor glad man er for sin hund. Åhhhhh tusinde tak alle sammen :-) .-)
Et stort tillykke skal lige lyde til Marianne med Zippo og Susanne med Dweet der i år vandt maxi zoo cup sammen med Bent og Blitz. Kæmpe stort tillykke her fra, I er bare så seje alle sammen. 


Ingen kommentarer: