mandag den 2. maj 2016

Løgumkloster DcH.

Marianne og jeg tog atter på tur i det jyske, dog denne gang mod syd, nærmere sagt Løgumkloster. Igen skulle vi løbe konkurrence lørdag og søndag. Og igen havde vi 5 hunde med, og resten blev denne gang passet af Andreas, tusinde tak Andreas, du skal nok få din store is :-)
Zoomi havde igen 4 løb både lørdag og søndag, Lørdagens baner var temmelig svære, lidt synd for de nye fører med deres unge hunde, det har ikke været sjovt at starte konkurrence op den dag. Håber at de vil prøve igen. Men vi andre "gamle" rotter med nye hunde, kan for det meste kludre os igennem. Og det gjorde jeg med Zoomi, dog så meget at han fik en 2 plads i agility klasse 1 fejlfri :-) De andre løb gik nu også godt, jeg ser altid det positive i hans løb, og tja vi kom måske ikke igennem alle løb men vi havde det sjovt, og jeg elsker simpelhen den lille fyr. 
Det bedste af alt, han er glad, upåvirket og elsker at løbe med mig. 

En stolt Zoomi. 

Løgumkloster kan det med at holde stævne, alt klappede,sådan syntes vi deltager ihvertfald, jeg tager hatten af for dem. De gør et stort stykke arbejde, kommer gerne tilbage igen. Dejlige søde hjælper, som står der 2 dage for at hjælpe vi andre der gerne vil deltage med vores hunde, Håber at deltagerne sætter pris på hjælperne, jeg gør ihvertfald, et kæmpe stort tak skal lyde fra mig. I gør et stort stykke arbejde. :-) Uden jer ingen stævne :-)

Søndag løb Zoomi ok, han begyndte at være træt, kan godt forstå ham, da han har været afsted i 2 weekender, og hans hundemor har været løbsk, for ikke at sige høj løbsk, og alt det har han skulle forholde sig til. Sej lille Zoomi. Han lavede nogen sjove fejl om søndagen, men vi kom altid positiv rundt og i mål. Han skal nok lære det engang. 

Som sædvanlig var der flere Foula hunde til start, Og det er altid en fornøjelse at se. Og selvfølgelig skal vi have taget billeder. 
Her er det mor Uha med to af hendes sønner, Tweety og Zoomi. 

Et fint billede af Uha og Tweety. 

Og så til det store billede, fra venstre Junior, Dream, Zippo, Zoomi, Uha, Ozzy og Tweety. 
6 hanner, fra 3 af mine avlstæver, samt en løbsk tæve, hold nu op hvor er de hanner dygtige :-)

Hov der forsvandt lige 2 stk. :-)

Samling på flokken :-)

Også lige det bedste Zoomi første agility billeder, Tak til Jan Kölner for at have taget disse sjove billeder,

Min lille hoppe trold. 

Dygtige fyr. 
Og så til noget helt andet,
Jeg har valgt at parre Uha med Carson. 
Det er helt Johanna og min beslutning, Så lad vær med at gå rundt i krogene og snakke om det, Især når man ikke ved hvorfor, Lad vær med at spørge andre ud om det, det kan jo være de ikke ved noget, eller vil sige noget. Hvis I vil vide noget så kontakt Johanna eller mig, Jeg er ihvertfald træt af at mine venner skal ringe og sige at de nu er blevet udspurgt. 
Det er rene facts at Carson  har parret Uha, og det bliver der ikke lavet om på.
Men prøv at vær glad på mine vegne at det lykkes, og at krydse fingre for at der kommer et lækkert kuld hvalpe om 2 måneder. 



Ingen kommentarer: