søndag den 30. maj 2010

Albertslund

Så kom Aya og jeg endelig til Albertslund. Dog ved hjælp af Henrik og Kanero. Vi kørte ind til stævnet i håb om at enten Bent eller jeg kunne komme til at løbe på vores hold, som vi jo svigtede lidt igår. Men som dog havde fundet en suveræn reserve nemlig Allan med Groenendael O´gaia. Forvirringen var stor der inde, og det blev besluttet at en af os kun kunne løbe som "hvid hund" altså dvs at vores løb ville ikke tælle med. Ingen af os havde mod på det. Og holdet måtte klare sig selv. Hvilke de også gjorde i fin stil og endte med at samlagt blive nr. 2. Flot løbet alle sammen.

Aya skulle så løbe spring klasse 3. Hmmmm Marianne havde lige løbet den og sagde godt hun ikke skulle trække en stor hund igennem den bane. Men heldigvis flyttede dommeren springene lidt længere fra hinanden. Aya lagde flot ud, desværre havde vi en lille diskution om hun skulle den ene vej om et spring eller den anden vej. Enden blev at hun gjorde som jeg ville, men det kostede en væring øv øv øv, ellers havde hun et super løb.

Spring åben og agility åben tja der var vi med, vi havde det sjovt, faktisk så blev vi disket, men Aya havde rigtig meget fart på og jeg lavede nogen ting som ikke var planlagt.

Så egentlig kunne man godt sige, at jeg ligeså godt kunne være blevet hjemme. Men det er nu hyggeligt at mødes med alle de andre, også selv om det regner.

Ronja og Woogi var jo blevet hjemme, Så nu bliver de nusset al det de vil :-) Næste gang vi skal til stævne skal Woogi med og løbe det bliver sjovt.

Ingen kommentarer: