tirsdag den 12. januar 2010

Paya og hvalpene hygger i haven.

Nu er jeg snart træt af sne og kulde, det er ikke nemt for de små at være ude i denne kulde, maks 10-15 min så fryser de :-( Men ud skal de, og vi har en rigtig god lege tante nemlig Paya, hun er rigtig god til at hyrde dem, og hjælper mig med at samle dem når de skal ind :-)
Ozzy har allerede fundet sin store kærlighed nemlig Paya, og selv om det måske ikke ser sådan ud så er det gensidigt.
Woogi er selvfølgelig også med udenfor.
Mormor Ronja hjælper også til.
Ahh siger Paya 2 er lidt for mange, og mon ikke det er Ozzy der er ved at undersøge Paya neden under ????
Ok når Paya står op så er 2 helt fin
Paya og den lille tæve
Ude ved indkørslen
Ikken ment for mig at holde styr på 4 hvalpe og 2 voksne hunde.... Tror nok Sanne hyggede sig med kameraet:-)
Er jeg ikke sød Paya, jeg har lært at gi pote :-)
Ups så sidder jeg her helt alene:-(

Når Ozzy får sit flip, så går det ud over dåserne.
Vild sne leg...

Ingen kommentarer: