lørdag den 9. januar 2010

Hvalpene i snor, og derefter hygge

Der bliver også tid til en masse hygge, hvalpene elsker at ligge oppe ved mig, når jeg sidder på gulvet, her er det tæve 1
Ozzy og tæve 1
Så har hvalpene været ude og prøve at gå i snor, det er nu ikke det sjoveste de har oplevet, men samtidig med det så var vi nede ved vejen, hvor vi hørte og så biler, mennesker og barnevogne. En lidt stor verden syntes de små.
Her er det tæve 3 der lige har gået i snor.
Tæve 1
Tæve 2
Ozzy
En lille lur er altid god.
Hygge med mor:-)
Man kan lege selv.
Men man kan også lege 2 hvalpe og en mor sammen :-)
En stor kiks uhmmm smager godt.

Tja nu er det så sidste gang de får love til at være ude i kælder skakten selv. Det er de to af tæverne som er næsten oppe ved Woogi..

Nu har jeg jo fra flere fået afvide af alle der skal have en hvalp hos mig, at de mener de er veltrænet. Det kan jeg jo ikke have siddenden på mig, så jeg har været i gang med at lære dem at twiste( dreje rundt om sig selv) Hvilket er total svært med 4 hvalpe og en Woogi. Men som I kan se så er det lykkes lidt for mig :-)


I øvrigt var Anni og Jens her i går. De skulle jo se hvalpene. De havde taget Jaffa og Cheri med. Jaffa en sort/hvid han sheltie var ikke helt vild med de små hvalpe, men skønt han måtte komme op i min seng og ligge. Cheri en Tricolour sheltie derimod syntes de var søde, hun gik fint rundt på gulvet sammen med hvalpene. Og hun måtte også være der for Woogi, Ronja var derimod lidt mere sur på hende, da hun jo passer på sine børnebørn. Cheri kom også op i seng og lå ved sin far. Woogi ville lige hilse igen på hende, men så pludselig kun Cheri tænder, OK sagde Woogi dem gider jeg ikke og se :-) Så hun gik sin vej igen.

Det var rigtig hyggeligt at have jer alle sammen på besøg. Håber I kom godt hjem :-)

1 kommentar:

Anni Pedersen sagde ...

Tak for i går, det var hyggeligt og hvor er hvalpene lækre. Svært at vælge SUK!
Vi glæder os til at hente hende det nu bliver - og selvfølgelig bliver det den rigtige :-))