søndag den 2. november 2008

Woogi på sjælland....

Tja så er Woogi igen på sjælland, hun blev kørt der over af Jørn Elsberg der skulle over og løbe konkurrence. Så han afleverede hende til Johanna....

Det er nu en smugle mærkeligt, her er bare roligt, ingen der gøer, ingen der piber og ingen til at irritere.... Nå men Johanna skal gøre Woogi klar til Herning udstilling i næste weekend. Det er noget jeg ikke har så meget forstand på, men det har Johanna, og hvor er jeg glad for det TAK JOHANNA

Nå men herhjemme er der som sagt roligt, så idag stod vi faktisk tidlig op, gik en lille tur i skoven uden at jage rådyr væk, da ingen sagde noget skønt....

Senere på formiddagen kørte Aya og jeg lidt længere ind i skoven, jeg lagde et spor til hende og vi fik trænet lidt lydighed, og derefter gik hun spor, hun var ret god. Bagefter det gik Aya og jeg mig en tur i skoven, nej hvor hyggeligt for både mig og Aya tror jeg nok. Vi legede lidt gemmeleg og spring over væltede træer, og Aya løb faktisk ikke langt væk fra mig.

Tror faktisk også at Aya mangler Woogi, for når jeg lukker hende ud så plejer hun at spæne rundt med Woogi i hælene, men nu løber hun kun lige ud, stå så og kigger og tja så kan hun godt gå ind igen...

Jeg fik også gjort rent, fik flyttet en masse kødben og bamser som Woogi elsker at lege og tygge i, jeg må nok sige det er skønt at kunne gå rundt uden at trampe på et eller andet. Men men men hun er nu savnet den lille balademager.....

Ronja er jo som sagt blevet parret med Monty, så hun går rundt her og er en smugle gravid, hun har morgen kvalme, ja ja hun vil ikke spise sin morgen mad, hun ser virkelig ud som om hun er ved at brække sig over den. Er så småt begyndt at finde navne. Det er ikke lige den bedste tid, pga vejret men skulle det være så var det denne løbetid, for Ronja skal ikke have flere hvalpe.
Jeg håber og tror at disse små størrelser bliver ligeså gode som de sidste der kom ud af hende.....

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Zippo siger, at han glæder sig til at se Woogi igen på søndag. Vi krydser fingre for at Ronja er med hvalpe igen!

Sanne sagde ...

Nej hvor må du og Sami, Aya og Ronja nyde stilheden. I har vel lagt ørepropperne på hylden, så længe Woogi er på Sjælland. Man er da ikke i tvivl, hvilken race hun er. Hun gør jo konstant. Ha Ha