mandag den 17. november 2008

Lidt mere Rally

Jeg klagede over at jeg ville have en lidt større hund, kan I se hvorfor????


En glad ejer som roser sin hund, da de er færdige....

He he ikke lige et agility spring men aya syntes det var sjovt..



Her kan man måske se hvorfor dommeren gav mig et straf point for at min hund generede mig i en drejning. Her er aya altså et godt stykke foran mig, vi går nede omkring madskålene, og det var absolut ikke dem hun gik efter, vi skulle bare være færdig...

1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Det er nogle rigtig flotte resultater, I opnår! At Aya er lidt for ivrig er jo et 'luksusproblem'. Hellere det end en uinteresseret hund.
Ja Pia, Cilja er en lækker hund, som du siger. Vi har opnået en slags våbenhvile med hensyn til at være alene hjemme. Der er ingenting i kommoden eller garderobeskabet, der er en akrylplade på hoveddøren. Til gengæld laver hun ikke mere så megen ballade. Hun nøjes med at slæbe lidt rundt med løberen (med kommoden oven på!).