lørdag den 22. november 2008

Ronja´s fødekasse er klar...

Så er det kun en uge til at Ronja skal føde. Jeg har lavet stuen om, ligesom jeg gjorde da Aya skulle have hvalpe. Og i dag indtog Ronja fødekassen mens jeg gik rundt og lavede alt mulig andet.
Ronja i sin fødekasse, Ronja kan godt lide at være i den og hun ved at hun har fred når hun ligger der hvor den står, der kommer ikke andre hunde ind til hende, og hvis så bliver de smidt ud af mig !!!!


Ronja er en smugle tyk, jeg har klippet hende lidt og i dag tog vi temperatur for første gang.


Ronja gider ikke ligge fint, er det ikke det blikket siger!!!!
Ud over at have gjort klar, så passer jeg Stella. Lene og Tom er ved at flytte så lille Cocker Stella var i vejen, hun er nu nem, hun tager bare med og ligenu ligger hun i køkkenet og sover mens resten ligger her inde ved mig....
Jeg havde Lene i krydsforhør, om Stella havde været i kontakt med andre hunde, om hun havde hostet eller sådan noget. Da der jo er kennelhoste hernede, flere af mine venners hunde er blevet smittet i Herning da vi var på udstilling. 7-9-13 jeg har ikke fået noget med hjem på Woogi. Så mine hunde må faktisk ikke snakke med andre hunde før efter hvalpene er væk, eller jeg høre at der ikke er mere smitte.....

3 kommentarer:

Solveig og Torben sagde ...

Dejligt at i er klar.

Alina glæder sig til at blive storesøster. Husk vi skal ned og besøge jer.

Hundehilsen fra
Middelfart

Marianne sagde ...

Zippo glæder sig til at blive storebror til nogle små D-børn :-)

Ann-Jeanita sagde ...

Årh hvor ser hun sød og tyk ud den lille Ronja-mor!!!
Hun er sgu så dejlig. Og det bliver super spændende at se om der kommer lige så mange som sidst. Held og lykke med det.

Hilsen datter-Crazy fra Sjælland.