mandag den 24. marts 2008

Besøg fra Sjælland

I eftermiddags havde jeg besøg af hvalpekøber fra sjælland. Det var Jens, Kirsten og Rikke....

Intet vejr kan stoppe kommende hvalpekøber, jeg selv frygtede, at de ikke kunne komme pga sne, men da de ringede fra Tønder og sagde de var på vej, så blev jeg glad.

Og sikken en modtagelse de fik, Først Aya så Alina og tilsidst Woogi, De to andre måtte de vente med til de kom indenfor...

Nå men indenfor fik de lov til at gå hen til fødekassen, der var slet ingenting. Aya stod og kiggede på mens vi så på de små vidunder. Jeg må nok sige til jer, at hun acceptere hele familien, Skøøøønt.

Det kan godt være man som hvalpekøber er spændt på hvordan tæven er, men jeg kan også godt sige, at jeg er ligeså spændt som opdrætter på at se hvad min tæve syntes om de mennesker som kommer. Og jo, Jens og familie I er blevet accepteret af os alle sammen... I virkede meget rolige og fornuftige skønt. Jeg kan se at hvalpen vil få det rigtig godt hos jer. Det var også rart at se Aya bare lå sove mens hun gav hvalpene mad og vi kunne alle 4 hænge ind over kassen....

Og til Rikke, jeg skyndte mig ind for at tælle, om der nu også var 5 små da I var kørt, ellers var jeg kommet efter jer....

Håber at I må få en god dag i det sønderjyske i morgen. Og jeg håber, at I snart vil tage en lille tur til sønderjylland igen...

1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Tak for de pæne ord Pia. Og vi var meget glade for at se Aya og hendes dejlige hvalpe. Aya er lige den slags hund, vi ønsker os,og faderen ser jo også lovende ud. Så vi tog glade og forventningsfulde afsted fra dig og dine hunde.
Vi havde en dejlig dag tirsdag, først ved Vidåslusen, hvor der var masser af gæs, og så på Noldemuseet i Tyskland. Til sidst lidt indkøb i Süderlügum, og så gik det hjem til Ganløse igen.
Vi glæder os til et gensyn.
Venlig hilsen fra Kirsten, Rikke og Jens.