onsdag den 12. marts 2008

Starten på blog

Jeg vil fra i dag begynde at skrive en dagbog over Aya og hendes hvalpe, I vil mest kunne følge dem her på denne side.

Jeg tager temperatur på Aya i tide og u-tide og hun er bare så sød, hun stiller sig op, somom det er noget hun er vandt til.
I morges var temperaturen nede på 37.1 og det er det laveste hun indtil nu har haft. Så jeg venter spændt.....
Hun har også ændret adfærd, hun er blevet lidt mere sur på de små de må altså ikke komme og genere hende. og gamle Sami må ikke gå ind i det ene værelse. Men der skal mere til at kyse en hund på snart 12 år...

Aya spiser også flere gange om dagen, det syntes hun er fedt. Men jeg må nok sige jeg er ved at være træt af at hun hele tiden hænger på mig, dette er ikke noget Aya plejer at gøre.

Ingen kommentarer: