mandag den 22. april 2019

Påsken 2019

Så kom påsken 2019. 5 dage fri for arbejde, 5 dage uden at stå tidlig op, 5 dage med hygge og afslapning. 
Torsdag fik jeg malet køkken og gjort rent, og ellers bare slappet af. Fredag kom Mirella og Hippie forbi, senere på eftermiddagen kørte vi ud til Helle og Doobi, hvor de 3 søskende fik løbet og leget, Total søde lækre pige, de er 3 forskellige, og dog har de rigtig meget fra både Zoomi og Lamu, især sjovt når man har begge de voksne hunde. 

Zoomi, Zoola, Doobi og Hippie


Doobi, Zoola og Hippie

Lørdag hvor Funny kuld blev 7 mdr, fik jeg en dejlig opdatering fra Sverige, nemlig at Zoomi 2 kuld blev født, samme dag dog 7 mdr senere end Zoomi første kuld :-) :-) 

5 skønne hvalpe blev født hos kennel Funny Black hos Annelie i Sverige. 
3 piger (2 merle og 1 sort) og 2 hanner(2 merle)
Det var en fantastisk god og dejlig nyhed. 
Kæmpe stort tillykke Annelie med dette skønne kuld. Glæder mig så meget til at se dem og følge dem 


Samme dag altså lørdag var Zoomi, Zoola og Izmoo samt jeg ude ved Camilla og Martin samt deres hunde Halina Ilja og Frida. Vi skulle hygge og træne lidt agility. Og vi fik endda tilskuer på.:-) Ikke lige dem vi er vant til, men hundene var ligeglade. 


Zoola syntes de var lidt mærkelige 

Zoomi har det store overblik

 Der blev også tid til hygge for de andre hunde, især solvognen er et hit. Vi må snart finde nogen nye Mona :-)

Også Joy har nydt solen og tager lige en slapper

Ingen ferie uden at hundene skulle børstes og klippes. fra venstre Uha, Zoomi, Izmoo og Zoola. Livi kom ikke med på bordet :-)

Sidst men ikke mindst fik jeg besøg af Marianne og Bent. Og Marianne havde sin nye lille Delta med, hun var giga træt, men fandt dog lige min balje med vand, og derefter faldt hun om af træthed. 
Så indtil videre sød lille stille hundehvalp :-)
Nu står den snart på arbejde, og tja jeg går stadigvæk og venter på at Izmoo skal gå i løbetid, så hun kan komme på date med Kalle :-) 

Ingen kommentarer: