søndag den 9. september 2018

Funny kuld undervejs

Så kom tiden hvor der igen er et kuld undervejs. 
Egentlig var planen at Lamu skulle have hvalpe næste år, Men jeg lavede om på planen og parrede hende med Zoomi, da hun var i løbetid. Har ikke sagt noget før jeg var helt sikker på at der var hvalpe i hende. 

Så her er Ululallaluna Lamu i fuld action



Lamu er sundhedsmæssig i orden
B hofter
0 Albuer
MDR1 fri
DM fri
vWD3 fri
White factor fri
Bære af CEA
Øjenundersøgt uden anmærkninger 2018
Agility klasse 1
38 cm
Exc med cert og cacib udstilling

Zoomi måtte være den stolte far, Jeg har ikke beholdt Zoomi for at han skulle lave hvalpe, Men da chancen gav sig med hensyn til Lamu så tog jeg den. 
Zoomi i action


Foula´s Promise Me This
A hofter
0 Albuer
CEA fri
MDR1 fri
DM fri
vWD3 fri
Bære af White factor
38 cm
Agility klasse 2
Rally øvet mester
Mentalbeskrevet
Excellent på udstilling
Meningen var også at Izmoo skulle have hvalpe. Izmoo var parret med Humlebyns Arkansas men desværre er der ikke nogen hvalpe i Izmoo. Men selvfølgelig prøver jeg igen. Kalle er en super lækker han, og da han har lavet hvalpe før, så er jeg ikke så bekymret. Han passer perfekt til Izmoo.
Så istedet for 2 kuld, venter jeg 1 kuld, glæder mig til at se hvordan de små udvikler sig. Og glæder mig til at se hvor mange der kommer og hvad køn de har. Nu tæller vi dagene indtil der kan komme nogen hvalpebilleder.

Ingen kommentarer: