mandag den 31. august 2015

Uha nu i klasse 2 i DcH agility.

Så kom den sidste konkurrence for Uha i år. Nu skal hun bare gå og vente på at hun går i løbetid, så skal hun have en date :-) 

Jeg skulle bare ud og hygge med Uha, havde kun hende med, og det belønnede hun mig med. I spring klasse 1 løb hun fejlfri og blev nr 2. Så blev vi godt nok disket i spring åben, men Uha havde en fest, og jeg fik lov til at deltage :-) Skøn hund. 
I agility åben, valgte hun igen at løbe fejlfri og blive nr. 3 Hold da op en sej lille hund. Sidste officielle løb var agility klasse 1, hun manglede en pind for at rykke i klasse 2. Jeg tænkte ikke så meget over det, da den jo nok skal komme på et tidspunkt, Men Uha mente at det var en god måde at slutte for i år. Så hun valgte at vinde klassen og endda fejlfri og dermed sidste pind i klasse 1. Og fra næste år kan vi kalde os klasse 2 hund :-) 

Det aller sidste løb var sjællands mesterskab. Uha skulle løbe som 4 sidste lille hund, Uha var træt, det var jeg nok også, så vi startede med en nedrivning og slalom fejl, men prøvede at kæmpe videre, Uha er nu engang Uha og hun prøver mange sjove ting, og hun mente at hun kunne være mellem mig og en springvinge, bare på den forkerte side, så vi blev disket. SJOVE hund. :-)
I alt endte hun på en 5 plads, da de åbne løb også talte med :-) 
Nu får hun en pause for agility konkurrencer indtil hun har haft hvalpe :-)

Hjemme hygger de to skøre maine coon sig, her er det Joy og Peter der nyder de kan få sofaen selv 




Og Zoomi har det hårdt. Livi har valgt at gå i løbetid, denne gang er Zoomi påvirket og han er helt fra den, han ved slet ikke hvor han skal være, her står han og kigger sødt på mig. PLEASE luk mig ud til Livi

Hun står lige rundt om hjørnet :-)
Stakkels lille fyr, Carson er ikke påvirket af det, han plejer at vente til de er højløbske så reagere han :-)
Men vi overlever nok også denne løbetid,

Ingen kommentarer: