mandag den 3. august 2015

Til ag stævne DcH Næstved

Så har vi atter været til agility stævne. Denne gang var vi i Næstved DcH. 
Lørdag skulle Uha starte klasse 1, og derefter skulle Zoomi og jeg lige et lille smut til Ringsted, hvor vi lige skulle træne hos Johanna :-) Lidt stressende, Uha kunne ikke lige se forskel på salom og et spring. så hun valgte springet, men skulle have taget slalom :-) Sådan kan det jo gå. 
Zoomi var derimod super god til træning, elsker at træne med den lille blå fyr .-)

Så skyndte vi os tilbage, og skulle løbe ag åben med Uha, også her havde hun en fest og vi blev disket :-) 
Spring åben og spring klasse 1 fik vi 5 fejl, så heller ikke nogen pinde der :-( Men Uha viser godt takter, især når man tænker på at hun slet ikke træner. 
Uha med sine præmier


Søndag tog vi afsted igen, og denne gang mente Uha at i agility klasse 1, at hun skulle hoppe over vippen fra siden og ikke gå op på den, ihhhhh hvor er hun altså sjov at løbe med. 
Agility åben blev hun nr 6 og fejlfri, hun kan godt hvis hun vil :-) Spring åben ville hun pludselig ikke løbe fremaf, og jeg tænkte over om hun var ved at være træt. Men da jeg så spring klasse 1, var jeg ikke i tvivl om at den skulle hun løbe. Vi gav den max gas og om ikke hun vandt klassen i temmelig overbevisende stil .-) Sej lille Uha :-)

Her en mega træt Uha. 

Selv Zoomi måtte bukke under, men hovedet skulle dog holdes oppe, og det hjalp stolen til med :-)

I mellem løbene var der tid til leg med Zoomi, her leger vi med en plastik flaske :-) 
De sidste 4 billeder er taget af Leon Hulstrøm

Han er rigtig god til apport :-)

Uha og jeg i aktion. 

Det er altid hyggeligt at komme til Næstved DcH også i år var jeg hjælper, og det kan kun siges mange gang at uden hjælper ingen konkurrence, og jeg syntes at Næstved havde nogen fantastiske hjælper. Og det er altid sjovt at være sammen med dem. 
Og i øvrigt fik jeg hilst på Upsi, Mette var over og dømme, og jeg kunne nusse, klippe og kramme på den smukke fyr. Billeder af ham og hans far Carson kommer senere :-) Men kors hvor er han en lækker fyr. Tak Mette for at have gjort ham til det han er. 

Og nu er Uha færdselsprøve kommet på hendes stamtavle :-) :-)

Hund

Ingen kommentarer: