onsdag den 17. september 2014

Promised kuld er 1.5 uge

I går fik de andre hunde lov til at komme helt ind og kigge på  hvalpene, Det gik så godt Uha er bare helt sikker på at jeg har styr på dem, og selvfølgelig har jeg styr på det hele. 
Hvad siger gamle Aya, er det dem der tager al din tid :-)

Hmm siger Livi de må være oppe på  hylden ?

Åhhh nej det er der nede, det pipper fra ?


Nej, jeg tror jeg flytter mig, jeg har hørt om små sheltie hvalpe der spiser store groenendael :-)


Nul, siger hun Livi jeg skal altså ikke ind til dem der. !!

Aya siger, gider du lige flytte dig Carson.?


3 dejlige mætte hvalpe. 

Indus elsker at ligge op af nogen når han har spist, her er det Apus det går ud over. 


High five :-)

Nå ja og der spises. 

Livi spørger Aya om det nu er helt sikkert at stå så tæt på de små :-)

Ingen kommentarer: