søndag den 14. september 2014

Promised kuld 1 uge gamle

Hold da op tiden flyver, de små er nu 1 uge gamle, og de vokser fint, Alle har taget det på de skal, Så Uha har gjort det indtil videre super flot, hun er ved dem, når hun skal, men hun vil også gerne være ude ved mig og de andre hunde. 
De andre hunde siger ikke så meget til dem, andet end at Ronja meget gerne vil ind til de små. Livi er bange for dem, og Carson samt Aya er så ligeglade, Katten Joy må gerne være inde i rummet for Uha, han er der dog ikke når jeg ikke er der. 

Nå men de små skal jo også have nogen navne, og de skal ikke bare hedde 1-2-3-4 de skal selvfølgelig have et kennelnavn, og det har jeg også fundet. Men et kalde navn, så alle ved hvem jeg snakker om. så her er det
Jeg har gået og tænkt på stjernetegn og fundet frem til 4 forskellige stjernetegn. 

Nr 1 hedder fremover. Pavo (Påfuglen)

Nr 2 hedder fremover Apus ( Paradisfuglen)

Nr 3 hedder fremover Indus ( Indianeren )

Nr 4 hedder fremover Orion (Orion)

Billederne er taget af Johanna, jeg glæder mig allerede til næste gang du kommer :-)


En glad og stolt mor

Små baby poter

Lyserød næser 


Snork og kærlighed

Og fællesskab.
En lille video fra de første par dag, der sker jo ikke så meget andet end de spiser og sover

https://www.youtube.com/watch?v=CA3pjpA5Rhw&feature=youtu.be


Ingen kommentarer: