fredag den 18. april 2014

Foula´s hundepension

Normalt passer jeg kun mine egne hvalpe, men da Mona skulle nogen dage til Rom, tilbød jeg at passe de to Tervueren Dixie og Tuci. De har været her tit, og de kender mine hunde godt, så det skulle ikke være nogen problem. 
Her en flok hunde. 

Det gik også rigtig fint, ihvertfald efter første nat, den første nat snakker vi ikke om vel Tuci og Dixie.


En af dagene kom Marianne hen og hun havde Fanta med, det var første gang Fanta skulle hilse på mine hunde. 


Tuci tænker også hvad er det da for en mærkelig væsen der er kommet ind til os.


Aya siger åhhhhh nej Pia du har ikke fået ny hvalp vel ????? Og nej rolig Aya han var kun på besøg. 


Marianne havde for længe siden spurgt om jeg kunne passe Chinook mens Marianne og Bent var i Sverige og løbe agility. Og jo jo hundepensionet har jo åben :-) Dixie og Tuci var taget hjem så en dag fri og jeg fik Chinook, men han er nu dejlig han går bare ind i flokken som ingen ting. 
Her er vi på gå tur i skoven. fra venstre. Chinook, Carson, Woogi, Uha og Ronja. 


Ronja, Woogi, Chinook og Uha.

Mine hunde er nu nogen dejlige nogen, de tillader bare at der kommer andre hunde ind i huset, det samme gør Joy, så længe at de ikke gør ham noget, så er han ligeglad.
Jeg  har ikke på et tidspunkt endnu oplevet mine hunde blive sur eller kunne finde på at bide når der er andre hunde her inde i huset. Selvfølgelig holder jeg øje, men har det også sådan at det er vores hus, og de fremmede hunde er bare på besøg, og går det ikke tja så må de jo gå igen :-)
Og med hensyn til Joy så skal de fremmede hunde bare en gang prøve at gøre ham noget, så tror jeg der er flyvende hunde i Fuglebjerg :-) For han bor her, og ham vil jeg altid passe enormt meget på.

Ingen kommentarer: