søndag den 6. april 2014

DcH Højme.

Lørdag den 5 april kl meget tidlig om morgen drog Woogi, Uha, Dweet, Messi, Susanne og jeg til DcH Højme hvor vi skulle deltage i et landsdækkende agility stævne.
Det var Uha debut stævne, og Woogi stævne for første gang i 11 mdr.
Uha skulle bare med for at prøve det at være i konkurrence og vi skulle bare have det sjovt, det havde vi også, Uha blev disket i agility kl 1, jeg skulle adskillige gange hoppe over hende, men hun havde en fest, i sp 1 kom vi dog igennem med en masse fejl, men igen var hun total upåvirket af at være til stævne, hun er en  sejl lille hund. 
Her et billede af dejlige Woogi , et som Ann Borreskov har taget.

Med Woogi var det noget helt andet, for hun skulle jo ifølge min egen dyrlæge have været aflivet, men både Woogi og jeg mente noget andet, og hun løb som en drøm, hun havde ikke glemt at løbe agility, og hun nød det virkelig. 

Jeg er så glad og bliver så rørt når jeg tænker på hende, og ser videoen igen og igen, tænk at jeg ikke skulle have oplevet det med hende. 
Nå men første løb i ag åben, løb hun rigtig godt, og lige da jeg kom til slalom som var 4 sidste forhindring, så valgte jeg at løbe en anden vej, øv øv men helt klart min skyld og ikke Woogi :-)
Sp åben var en bane der var mega svær, især til sidst, jeg vidste ikke helt hvad side jeg skulle løbe på ved en spring kombination og tog først beslutningen da jeg løb rundt der inde. Det gik også fint, jeg måtte dog hoppe over Woogi en enkelt gang, men vi kom igennem fejlfri blev nr 6 og fik endda en DM udtagelse. Sejt at hun løb så godt. 

Det bedste ved at være over på den anden side af broen, er at man også møder flere af sine hvalpe. 
Fra venstre Upsi, Chinook, Zippo, Dazzler, Woogi, Dream, Ozzy og Dweet.
Dejligt at se dem alle, nogen af dem løb mens andre var med til at heppe, Det er en fornøjelse at møde dem, se dem, og se hvor glade de er for at se mig, ( De fleste af dem :-) )
Nu er det ikke sådan at vi skal ud i konkurrencer hver weekend igen, vi har lige været ude og vise os frem, vi har prøvet lidt, men da jeg regner med at tæverne skal parres, så holder jeg igen på konkurrencerne :-)

Ingen kommentarer: