fredag den 12. juli 2013

Uge 28 og ferie

Endelig blev det uge 28 og ferie :-)
Fredagen startede med at Iben med Milan og Viva kom. Vi skulle på kursus hele weekenden i IPO.En rigtig god weekend, og Livi var temmelig sej, hun fik prøvet en del nye ting af, såsom knæk på spor, hold da op vi fik meget ud af det. 
Søndag eftermiddag sad vi hjemme på terrassen og Iben prøvede at tage billeder af hundene :-)
Søde gamle Ronja
 

Mia både hendes tunge og øre lever vist deres eget liv.

Og den bedste Aya

Mandag kørte vi til Fioniacup i Ringe, jeg skulle se Corry løbe agility. Corry er Aya datter. Men første mødte jeg Marianne som have Chinook og Upsi med sig, så der skulle selvfølgelig tages billede af sønner og mor.
Fra venstre Upsi, Chinook mor Woogi og datter Mia

Så fik jeg hilst på Corry og set hende løbe agility, og var det ikke fordi jeg selv gik rundt med Aya, så ville jeg tro at Rosi havde hugget hende. Er I gale Corry ser ud som Aya men hun løber også som Aya :-)
Så kom Rosi med en rigtig god gave til mig, et billede af Corry og Cilja. IHHHH hvor blev jeg glad, og hvor er det flot, og tusinde tak Rosi og Holger :-)

Livi holder pause til fioniacup.

Så tog jeg med Mona  hjem, Mona har jo de 3 små lækreste Tervueren hvalpe. Vi lavede lige et stop midt inde i Odense, og her er det Mr Tuco der har læst reglerne at hunde ikke må gå løse :-)

Hjemme hos Mona viser Tuco at han ikke er bange for at gå på noget. 

Dagen efter var vi atter til fioniacup, og efter et stykke tid, lagde hvalpene og Livi sig ned og sov, de var alle ligeglade med gøende hunde, larmende børn, højtaler der larmede, de små var bare trætte. 
 Uha har været på ferie hos bror Alf, og Carson samt Ronja var på ferie hos Jette og Stevie. Tak alle for at passe mine hunde. Og nu de sidste dage, vil jeg nyde hjemme sammen med alle hundene. 

Ingen kommentarer: