søndag den 30. juni 2013

Hvalpe på besøg

I torsdags skulle Annemarie over til sjælland for at hente hendes nye hvalp. Mona skulle være chauffør, og derfor tog hun sine 3 små tervueren hvalpe med. De skulle så i mellemtiden være hos mig, mens de hentede den nye hvalp. 
Sikke en stor verden for 3 små 6 ugers hvalpe, f'ørst en køretur på knap 11/2 time, så over til en fremmede person, og dennes 6 hunde, hvoraf de 4 ikke ligner en belgier :-)
Men de tog det nu i stiv arm, og fandt ud af at mine hunde slet ikke var så slemme. 
Uha og Livi syntes det var hyggeligt. 

Skal jeg lære dig vippen siger Uha :-)

Også bliver man trætte. 

Så kom Annemarie hvalp, en fin malinois han. Han var lige blevet taget fra mor og søskende og sat af ude hos mig med 6 voksne og 3 andre hvalpe, og han var bare så sej og syntes de var nogen søde hunde alle sammen. 

2 tervueren og 1 malinois

Pyyyy siger Aya mon ikke de rejser igen :-)
Og jo Aya det gjorde de :-) Jeg selv var spændt på hvad Uha og Livi ville sige til de små hvalpe, da ingen af dem har oplevet hvalpe hos mig endnu. Men begge hunde syntes det var fedt. Især Livi for jeg havde hentet meget af hvalpelegetøjet frem, og det har Livi ikke set før, så hun var sikker på at det var til hende :-) Men der tog hun fejl.
Super lækre hvalpe Mona og Annemarie :-)

Ingen kommentarer: