mandag den 23. april 2012

Rally i Ølstykke DKK

Dagen kom hvor Jette, Leika, Viva og jeg skulle til rally prøve i DKK Ølstykke. Jeg havde ikke fået trænet Viva i løbet af ugen, så jeg tog det som det kom.
Jette og Leika tog lige en LP 2 inden den gik over til rally delen. Viva skulle op i øvet klasse og da der var mange som stillede op til lydighed også, så blevvi rykket frem til nr. 4 som skulle starte. Nr 2 var Anni og Duchesse, skønt at se dem igen og stort tillykke til Duchesse som fik 96 point. Viva lagde ud med at berøre første skilt vi lavede lige øvelsen om, så gik det ellers derud af lige indtil vi skulle lave et sidestep til højre, hmm sagde Viva, først sidde så lidt til højre, må absolut betyde at dække på plads ......... Næ lille hund vi prøver igen og jep sagde Viva jeg har helt styr på det, jeg skal dække på plads :-) Ja ja ja vi må vist lige træne lidt inden næste rally prøve..... Viva fik 87 point og dermed bestået og vi fik da vores 2 pind.
Her et billede af Duchesse :-) Atter hjemme, fik Viva leget med Nonno, de to er så gode venner:-) Nonno har fået en ny kurv af Marianne og som du kan se Marianne så er han vild med den :-)

Ingen kommentarer: