fredag den 6. januar 2012

Endelig weekend.

Så blev det endelig weekend, for første gang skal vi have besøg af hvalpekøbere, og jeg glæder mig helt vildt :-) At se deres ansigt, når de for første gang rigtig ser hvalpene, det er bare skønt :-)
Nå men der sker så meget her. I går opdagede Mini at hun kunne kravle ud af fødekassen. Jeg var godtroende og tænkte det var kun den ene gang.
Men da jeg kom fra arbejde i dag var Mini og Spot ude på gulvet, de sov, mens de 3 andre var inde i fødekassen. Skøøønt. Nå men det er jo ved at være ved den tid, at de begynder at udforske hele verden.
Herunder er det Woogi der har en tyggepind, og Spot vil meget gerne have den.
Carson tænker ikke igen, og i øvrigt er det ikke mine hvalpe :-)Dagen i dag stod på hurtig hjem fra arbejde, og lufte hunde, fodre hvalpe, og afsted til Ringsted sammen med Jette, Leika, Trunte og Aya. Vi skulle ud og prøve den nye hal, hvor der trænes agility, vi skulle være sammen med Marianne og Zippo samt Bent med Dazzler og Ticket.
Det er nu over en mdr siden at Aya har lavet noget, så hun var helt oppe og ringe, og det var en rigtig glad hund jeg kom hjem med. Og en meget træt hund, vi havde købt 2 timer, og vi udnyttede dem optimalt, super træning og tusinde tak alle sammen. Det håber jeg vi gør igen :-)
Hjemme igen, stod den atter på fodring af hvalpe, og leg med dem, samt leg med Viva som i den grad var oppe og køre, men heldigvis sover alle hunde nu :-)

Ingen kommentarer: