torsdag den 3. november 2011

Zoya, Lykke, Duchesse og Ozzy

Ak ja, hvis jeg troede der ikke rigtig ville ske noget her i efteråret, så skal jeg da tro om. Søndag eftermiddag kom Zoya og Vicky forbi, IHHHHH hvor var det dejligt at se Zoya, nu har jeg jo set de 3 fyrer hvergang jeg var i konkurrence med Aya,men Zoya havde jeg ikke set siden hvalpedagen. Zoya blev rigtig glad for at se mig igen. Det er bare så dejligt når hundene kan huske en. Hun blev godt modtaget af mine hunde, især Viva var glad for at se Zoya igen. Det blev til en rigtig dejlig søndag med masser af snak mellem Vicky og jeg, samt to meget trætte hunde nemlig Zoya og Viva :-) Her er det skønne Zoya, dog med et strit øre, som lige mangler lidt tyngde :-)
I løbet af weekenden og efterfølgende dage, er der tikket mail og sms ind til mig. Woogi´s hvalpe har pænt travlt med at opleve konkurrence verden.
Lykke som bor i Sverige og som er begyndt på agility, har været til en konkurrence hvor de vandt begynderklassen. Her er billede af Victoria og Lykke med deres præmier :-) Stort tillykke Victoria :-)
Duchesse og Anni stillede op til lokalkonkurrence i DcH Maribo i C klassen, og om ikke at Duchesse gik hen og blev klubmester med 129 point ud af 150 mulige Hvor er det flot gjort Anni og Duchesse. Billede er lånt af Anni blog. :-)
Og bror mand Ozzy var for første gang til en DKK agility konkurrence hos Ribe hundevenner. Og om ikke også Ozzy gik hen og vandt spring klasse 1. Tillykke Ozzy og familie og især til Ozzy handler Maiken.
Jeg er så glad for alle de meldinger der kommer ind hos mig angående hvalpene. Jeg syntes det er så flot at I arbejder sådan med jeres hunde, om det er agility, lydighed, dogdancing eller andet, så bare det at I laver lidt med jeres hunde er super godt.
Så det med at det er efterår og næsten alle konkurrencer er over, og jeg troede at det ville være lidt stille her, så sker der stadigvæk noget hos mine hvalpekøbere. Og jeg ved også at de næste par weekender, kommer der også nogen resultater.

Ingen kommentarer: