lørdag den 12. november 2011

Det er aldrig kedelig her ude.

Som overskriften siger, så bliver det aldrig kedeligt her ude på landet. Torsdag eftermiddag fik jeg en masse hunde, faktisk fordobblet jeg hundene hos mig. Jeg fik nemlig Tazz, One, Chip, Luna og Trouble. Det hele forløb rigtig godt, det er nu dejligt når man bare kan lukke hundene sammen. Jeg har aldrig før passet Tazz, men han er nu en lækker lille hund :-) I dag prøvede jeg så at tage et par billeder af dem, hvilke ikke er nemt. Så det er ikke alle der er med.
Her er det Woogi som har det store overblik over hvad alle de hunde laver i hendes have.

Et hurtig billede af Chip og Woogi.Trouble står og tænker på hvem han nu skal lege med.Chip, står bare og ser rigtig fin ud :-)Så er der Luna, total sød lille tæve, hun passer så fint ind til mine tæver. Og hun er bedste venner med Woogi.Ups her kom en anden farve sheltie, nemlig One, mon han føler sig lidt uden for :-) :-)Så er der gamle Tazz, som er vildt forelsket i Ronja (Ronja er i løbetid), men ifølge Ronja så er han en pest, og hun vil helst ikke være i nærheden af ham. Fuld fart over feltet, her er det Carson, Woogi, Luna og Trouble.Chip, Carson, Ronja og Woogi.I går blæste jeg blade væk fra græsplænen, den var total dækket til af blade, og da græsslåmaskinen ikke kunne klare det så måtte jeg blæse dem væk, til stor glæde for stort set alle hunde, som løb ind i bladene, som fløj rundt og ind foran blæseren, til stor glæde for mig, som vidste at om aftenen så ville jeg have ro for hundene, og ganske rigtig, fredag aften sov ale hunde. Nu her til morgen har de alle været ude i haven, og atter er her ro i stuen.
Det er så dejligt at de kan sammen, både hanner og tæver. Og jeg har faktisk 4 hanner der har prøvet at parre, og der er ikke nogen problemer med Ronja og dem.

Ingen kommentarer: