tirsdag den 25. oktober 2011

Viva 1 år.

Så blev Viva 1 år gammel, hold da op tiden flyver afsted. Hvordan er det så gået, tja, hvis jeg skulle skrive det her, så ville det fylde mega meget. Så det bliver lidt kort.
Her er det første billede jeg fik fra Daniel i Frankrig, kunne man stå for den lille pus:-)
Jeg fløj ned for at hente hende, og vi tog toget hjem. Her ligger hun i Johanna´s fine hundetaske :-) Turen gik bare så godt, hun elsker toge den dag i dag :-)
Kirsten var så flink at passe mine andre hunde, og hentede Viva og mig i Slagelse. Vel hjemme fik Viva mødt sheltierne og Aya. Og ser hun ikke ud som om hun godt kan lide Aya:-)
Tiden er derefter gået med at træne hvalpe foundation, og LP1, og ellers bare være hvalp. Og nå ja hun har jo også været temmelig kreativ herhjemme, og det er resulteret i at hun må ligge i bur når jeg er på arbejde. Ellers ved jeg ikke hvordan huset ville have set ud.
Viva har været på udstilling og fået en excellent og blev nr 3 i hendes klasse. Hun har været oppe til rally prøve og om hun ikke fik 98 point ud af 100 mulige. Dygtig hund..
Nu har hun så fødselsdag, og hun har fået sin første gave, et stykke legetøj med piv i, og det holder nok ikke så længe, hun skal også holde fødselsdag, for nogen af hendes hundevenner. Jo hun har travlt den hund.
Ser hun ikke glad ud, med hendes fine gave :-)Nå ja legetøj må ikke være i sofaen !!!! men man har da kun fødselsdag en gang om året :-)Selv om der er meget gang i Viva og jeg tit har sagt at hun er irriterende,men hun er bare så glad og det gælder også for mennesker og andre hunde. Hun er bare en Viva med gang i. Jeg kommer aldrig til at kede mig.

3 kommentarer:

Susanne Rødtness sagde ...

Stort tillykke til Viva :-)

Bluedog sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen Viva!!!

Zoya glæder sig til at komme og fejre fødselsdag.......så skal der dælme leges!!!:oD

Cléotte sagde ...

Happy birthday Viva!