onsdag den 25. maj 2011

På tur til Sorø

Ups siger hun tæven, jeg har ikke gravet det store hul, jeg faldt simpelthen i :-) Han 1 ligger og kigger, det er heller ikke mig. Tja men sjovt det har de :-)
Se selv jeg falder i :-)

I går blev jeg inviteret til Sorø Hundevenner, af Henrik og Ina. Ina kom og hentede mig, Aya og hvalpene. Tror nok Ina fortrød, hold da op et hyle koncert vi havde. Er du helt sindsyg, Han 3 havde jeg ved mig, erfaringsmæssig så var det ham der sidst satte gang i dem alle, men der tog jeg fejl. Så er der egentlig lang vej til Sorø :-( Nå men godt ankommen, og ud med hvalpene. Yeahaaaa sagde de fedt et nydt stort område, lad os udforske det :-) Bange dem her nej. Så kom Erik han havde sin kravlegård med, som vi så satte op under halvtaget. Ikke at de var helt tilfredse med at være der. Men jeg skulle jo lige træne agility med Aya. Jeg fik taget 2 billeder af dem i kravle gården.



Vicky kom forbi og passede dem lidt, men da de faldt i søvn, lagde vi dem i bur, og gik over til agility. Da jeg var færdig med at træne tog Vicky og jeg Zimba, Aya og Woogi og selvfølgelig 4 hvalpe, med helt ned på området, hvor de fik lov til at lege med Zimba og Aya. Men lige de to hunde havde total glemt hvad de hed, så på skift luskede de afsted. Så Vicky og jeg gjorde ikke andet end at råbe ZIMBA kort til efter AYA grrrrrr. Og hvalpene, de var ligeglade :-) Så kom der en lille familie, de ville gerne snakke med de små, og først hoppe de en halv meter væk, men så overfaldt de nærmest familien, skønt at se. Efter et stykke tid, frøs både vi og hvalpene, gik op og Vicky ville køre mig hjem, oppe ved huset var en masse små piger, de blev jo helt vilde da de så hvalpene, så børn, det er de små ikke bange for. Skønt. Turen hjem var der ro. Total ro. Og vel hjemme fik de mad og faldt i søvn. De sov til kl 0400 her til morgen, men så var de også friske :-) Hvor er det dejligt at mine venner gider tage med mig og hvalpene, så de får alle de oplevelser som jeg overhovedet kan give dem tusinde tak. Lige til sidst så løb Aya fantastisk, glæder mig alligevel lidt til at skulle igang med hende, dog skal både Aya og jeg i form :-) Puha Henrik bane kræver en iltmaske :-)

Ingen kommentarer: