tirsdag den 17. maj 2011

Dejlige hvalpe

Så er der lige ro i 5 min. Huhej hvor det går her over. Hvalpene bliver større og større, frækkere og frækkere. Men også sødere, de har personlighed nu, og det er jo skønt. De elsker at være udenfor, også selv om det regner. De er begyndt at søge døren når de skal ud, hvilke jo også er lækkert. Og de begynder at udforske forskellige ting.
Tja og da jeg sad og skulle vælge billeder tænkte jeg, at det er egentlig godt jeg ikke har noget med flyvere at gøre eller store gravmaskiner. For så ville haven være lidt for lille. Nå men her sidste dag stod min puster ude på teressen, og tro mig ingen var bange for den, og de skulle da alle lige hen og se hvad det var for noget :-)
Ja ja, og sutsko det må man også bide i. Tror jeg skal købe mig et nyt par når de nu flytter hjemme fra.

Det er de mærkligste ting der står ude på terressen.

Dagene går med arbejde hvalpe og sove, og når ja så er der alle mine dejlige besøg, det er så hyggeligt :-) tror også at de andre hunde syntes det er dejligt når der kommer nogen, som vil lege med dem, og klappe lidt på dem :) Tror nok jeg skal sige tak for det fra Aya, Viva og Ronja.

Hvalpene bliver jo snart 6 uger, kors hvor tiden går hurtig, inden for de sidste par dage har jeg bestilt dyrlæge, med øjenlysning, vaccination og sundheds undersøgelser. Desuden er jeg lige blevet ringet op af Annette som skal chip mærke dem, og den dag får hvalpekøberne så af vide hvad for en der bliver deres hund, al dette sker i deres sidste uge her hos mig. Vi har også lige planlagt en tur til stranden, og hvis vejret er godt kommer de måske med Zippo og Viva til træning. Nå men mon ikke mine 5 min er gået, der er nemlig ved at være gang i de små igen. Så nu må vi se hvornår jeg atter kommer til bloggen :-)

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Vil det sige, at det kun er de "små" hvalpe, der flytter sutsko nu? ;-)

Pia sagde ...

Næ nej, Viva kan såmen også :-) Sko skal stå oppe på hylden her hos mig :-) :-) Men det er da noget dejligt at lære hvalpene ikke :-) Jeg tror også vi skal igang med grave øvelsen

Helle Madsen sagde ...

hey stop holdt pru
du behøver ikke lære min Dream at bruge tænderne eller at grave :) selvom det ikke er bestemt hvem Dream er endnu

Pia sagde ...

I er da også så sarte :-) Jeg lære dem alle unoder, jeg skal jo ikke leve med dem :-) Jeg har i forvejen en som sørger for at holde mig igang. Den er bare stor og sort :-)

Helle Madsen sagde ...

og fordi du har en der holder dig i gang med sutsko o.s.v synes du også vores skal lære det :) det er ikke helt fair