torsdag den 21. april 2011

Viva

Hvor er de bare kære de små babyer :-)
Han 2 prøver at gå :-)Tja Viva var selv hjemme i gar, da jeg var til agility træning med Aya. Viva er altid i kravlegård, og når jeg er på arbejde er Aya løs inde i stuen. Så Viva var selv inde i stuen. Hmmmm da jeg kom hjem var der godt nok ingen Viva der stod og gøede. Men fattede ikke mistanke før jeg lukkede døren op.
Billede her under er bare en lille del af hvordan stuen så ud. Der var konfetti over det hele.

Hun havde taget alt ned fra skænken, og hun havde været helt oppe på sofa bordet. Der var pote aftryk. Og tja alt fra sofaen var nede på gulvet, alt ja alt var bidt i eller istykker. Selv mit kamera, jeg blev nok en anelse sur, så for at ikke lade det gå ud over hundene, smed jeg dem ud i haven mens jeg tog det store overblik. Heldigvis dur kameraet endnu, men det ser ikke godt ud.... Viva er kommet ud af kravle gården, har åbentbart ikke fået lukket den ordenligt, hmm så kan jeg måske lære det... Mon ikke Viva kommer med til træning næste gang :-)

1 kommentar:

Liselotte sagde ...

Ej undskyld Pia, men kom altså til at grine lidt;0)) Hun har da godt nok gået til den hva!! Måske kan hun være hoppet over??? Det gjorde Molly som lille hvalp. Over en kæmpe høj og robust hvalpegård. Hun nægtede simpelthen at være derinde og mavede sig op ad træmmerne!