mandag den 25. april 2011

Mad

Så laver jeg lidt mad til de små. De er temmelig hårde ved Woogi, så en gang om dagen, laver jeg blendet hvalpemad med tykmælk. UMMMM det smager godt, til at starte med skal de lige have lidt hjælp, og ja man kan ikke altid lige ramme munden :-)
Næsen får også lidt :-)

Juhuuu siger tæven mad :-) Så er jeg klar. Hun er altid sulten. Der gik ikke lang tid før hun vidste det var på tallerknen der var mad.

Efter en gang mad fra mig, er det altid godt at slutte festen af med lidt at drikke til, så er det godt Woogi står klar :-)

Woogi og en af hvalpene krydser bagben :-)

Sjove stillinger de har de små :-)

Efter en god påske, som har stået i hvalpenes tegn, så sluttede vi af med en gåtur langs Kongskilde sammen med Kirsten og hendes 3 hunde deri blandt Etta og Lone med sine to border collier. Skønt at kunne lukke alle de hunde sammen uden at nogen af dem bliver sure på hinanden. Viva skulle lige prøve at løbe igennem pigtråd, første gang skete der ikke noget, men da hun skulle tilbage igen, var der hår på tråden. Vi kiggede lidt på benene men der var ikke noget at se. Da jeg kom hjem fik jeg lagt hende ned og hun har en pæn lille flænge på brustkassen :-) Sådan er det at være vild. Alle hunde var ude og bade, selv Viva hun svømmede rundt sammen med Aya og borderne :-) Dejlig afslutning på en skøn ferie :-)

Ingen kommentarer: