søndag den 18. juli 2010

Aya og hendes døtre

Lørdag den 10 juli skulle jeg til Ringe hvor der ville foregå Fionia cup 2010, som er et stort agility stævne. Jeg havde fået Rosi og hendes mand til at komme med Cilja og Corry så jeg kunne se dem...
Cilja var rigtig glad for at se mig igen, Corry derimod tja lidt ligesom Aya, du må da gerne røre mig hvis du vil :-)
Vi skulle selvfølgelig lige tage et mor og børn billede og vi fik Marianne til at fotografere. Kors hvor de bare ligner deres mor.
Fra venster mor Aya, i midten Cilja og yderst Corry.
Det var rigtig hyggeligt at møde jer alle sammen, og jeg kan se at Cilja har fået det rigtig godt, jeg fik ihvertfald ikke lov til at beholde hende :-) Corry har forresten været i hendes første agility konkurrence og blev nr. 6. Cilja starter næste år, men er begyndt at træne agility.


1 kommentar:

Kirsten og Jens sagde ...

Selv om det er en skam, at vi ikke fik set Cilja, så er vi meget glade for at høre, at hun har det godt.
Og det glæder os at erfare, at Cilja er begyndt at træne agility, det er lige, hvad jeg tror, at Cilja vil synes er sjovt.

Kærlig hilsen fra Kirsten og Jens