torsdag den 10. december 2009

Forsinket fødselsdags indlæg

Så blev Ronja 8 år, den gamle tøs :-) Hun er nu min lille Ronja, jeg husker stadigvæk da jeg var oppe og se hende da hun var 6 uger, men skulle ikke have nogen hund. Da opdrætteren så ringede da hun var 11 uger gammel, tja så løb hjertet over med mig, og Ronja flyttede ind i familien. Ronja har løbet agility men har altid syntes det var sjovere at løbe ud i teltene og hilse på folk, derfor stoppede jeg med hende. Ronja har gennemført UHM gangske fint og hun har bestået en færdselsprøve hvilke egentlig kun er de store brugshunde der tager sådan en prøve.

Ronja har fået 3 fantastiske kuld, hun er nu også lige blevet mormor jamen hvor tiden dog flyver :-)

Billede herunder er Ronja og barnebarnet :-) Det er hanhunden som jeg lagde op til hende, og tro mig hun nød det :-)
Her ligger hun og kigger ned på hvalpene, hun må ikke gå ned til hvalpene for Woogi, men man må gerne kigge :-)


1 kommentar:

Cool Design Shelties sagde ...

Et forsinket tillykke til Ronja :o)

//Bente