torsdag den 3. december 2009

1 års fødselsdag

I dag er det D kuldet 1 års fødselsdag hurra hurra hurra.
Dreamy, Dixie, Dazzler og Dweet bliver 1 år idag. Hold da op hvor tiden flyver, det er da ikke længe siden de blev født her. Jeg husker det tydelig da Ronja skreg som en stukket gris. Men ellers gik fødslen godt. De har alle sammen fundet sig nogle rigtig gode hjem og alle er begyndt på agility træning, så om ca 1/2 år ser vi dem vel ude i konkurrencer :-)
Her under er det Dixie som elsker at være ude og løbe, og som man kan se på det hvide hun bliver også lidt beskidt. Jeg ser ikke Dixie så meget da Louise ikke kommer sådan ud i konkurrencer, men mon ikke vi får hende lokket ud når Dixie bliver gammel nok :-)
Her under er det Dazzler, Dreamy og Dweet, billede et taget til DM hvor disse tre super lækre hunde var med deres ejer, som alle var udtaget til DM med deres andre hunde :-) Så jeg kunne jo tro og håbe at vi enten i 2010 eller 2011 ser disse hunde til DM som deltager og ikke som tilskuer :-)
I er alle en super lækker hund, og hvor er jeg glad for at kunne følge jer :-)
Men ellers er her stille, jeg har lige tid til at opdatere hjemmesiden og bloggen, mens Woogi passer hvalpene. De vokser og vokser, Woogi er også begyndt at gå lidt mere fra dem, så de trives godt. De bliver taget op en af gangen og de bliver endevendt. Jamen de er jo bare rigtig søde :-)

Ingen kommentarer: