mandag den 13. juli 2009

Kursus i Ribe

I lørdags var Woogi og jeg på kursus i Ribe. Vi var på et begynderhold, og vi fik lært en masse. Godt nok havde Woogi en af de dage hvor hun mente at nogle af de kommandoer hun normalt kan, dem havde hun aldrig hørt før. Feks. skulle vi have hundene til at sidde også gå fra dem. Tja Woogi havde da aldrig i sit liv siddet og da slet ikke hvis jeg gik fra hende. Så det endte med at jeg kunne få hende til at sidde men skulle blive grrrrr.

Om eftermiddagen skulle vi så løbe på forhindringerne, her viste Woogi at hun elskede mig så meget at hun slet ikke kunne løbe fremad uden at skulle kigge på mig, så her fik jeg nogle gode tips om hvordan jeg kunne få hende til at løbe selvstændigt.
Men så kom vi til split slalom her viste Woogi så lige hvordan det skulle gøres, det træning vi havde for lang tid siden oppe ved Sanne´s hundecenter har båret frugt :-)

Jeg har desværre ikke nogen billede af kursus, men billede nedenunder er til Rally prøve i Vejen hvor jeg er færdig med Coco og er vi ikke glad for hende.
Billede her viser Coco og Paya som har fået Woogi ned og ligge, de 3 hunde elsker at lege sammen. Skønt.

Ingen kommentarer: