lørdag den 23. maj 2009

Nyt om alle hunde ;-)

Tja hvor skal man start ????

Aya først, hun er kommet sig over sin livmoderbetændelse, hvor er jeg glad :-) Aya er begyndt at løbe meget rundt igen, og hun leger rigtig meget med Woogi. Så vi holder stadigvæk fri denne månede også regner jeg med at vi går igang igen med konkurrencerne :-) Vi må bare håbe at alle bier/hvepse og andet der summer ikke er hvor Aya er.
Aya er panisk for disse summende væsner, her sidste dag hvor hun skar en trædepude, og jeg ville undersøge den, så kom der en spyflue ind i stuen, og Aya løb nærmest skrigende væk ( Den hund som for et par år siden fik sprættet sig op i siden uden at sige et piv) men når det summer så er hun væk. Aya havde søgt ly inde i buret som altid står åben, jeg skulle jo stadigvæk undersøge hende, fik lukket stuedøren, men nej Aya kunne høre den, og hun er helt sikker på at denne lille tingest vil flyve afsted med hende :-( Nå men noget overtalelse fik jeg hende ud af bur og ind i et værelse, men uheldigvis for mig så har jeg en stor seng, som Aya så kravlede ind under, tja så stod jeg der. Fik dog lukket døren og hevet hende frem. AK AK.
Det samme gælder hvis jeg vil træne hende lidt ude i haven, hvis hun høre noget der summer så er hun smuttet ind.
Om hun er blevet stukket engang kan jeg ikke huske men mærkelig er hun :-)

Woogi: Tja hun er som hun plejer, en rigtig uromager. Alt hvad hun kan få tænderne i af papir, toilet ruller bamser skal bides i stykker :-( Nå men heldigvis er det kun sådan noget, så det gør ikke så meget. Så er vi igen startet på slalom træning og denne gang går det godt fremad, hun er kommet sig over sin falske gravidligtet. Så hun er bare klar :-) Woogi skal med ud og opvise her en af dagene, og jeg blev spurgt om hun stadigvæk kunne elefant øvelsen. Ja da mente jeg, men Woogi mente noget andet, hun kunne en masse triks på baljen men ikke elefanten, så den måtte vi lige lære igen :-)

Ronja er ved at få rigtig god pels igen, hun lignede noget der var løgn, efter hendes hvalpe :-( men nu er hun blevet rigtig blød og lækker, Ronja skal også med ud og opvise, men hun kan sine triks, så dem leger vi ikke så meget med :-)

Gamle Sami, tja hun er her jo bare, vil gerne klappes have sin mad og sin sofa, så er hun godt tilfreds :-) Hun er blevet stivbenet men hun er jo også 13 år gammel :-)

Ligenu ligger alle og tygger på et rådt kødben lækkert syntes de og jeg har ro. Hvor er det skønt med en fridag :-)

4 kommentarer:

Messi sagde ...

Dejligt at høre det går godt med dem alle sammen, og især at storehund er rask igen. Glæder os til at se jer d.6/6

Cool Design Shelties sagde ...

Dejligt at alle er friske og ved godt mod :o)

//Bente

Sanne sagde ...

Ja jeg ved jo ikke helt om vi skal reklamede med at Aya er mor til Coco - når Aya ter sig sådan overfor så små dyr.

Vi glæder os til at se jer. Vi mødes i Årslev d. 1/2 til rallystævne.

Solveig og Torben sagde ...

Hej pia. jeg er min mors super star og det var hende der lavede alle fejlene i går, det skal vi lige have rettet op på hi hi. knus alina