fredag den 30. januar 2009

Dreamy og Dixie er flyttet hjemmefra

I dag tog jeg Aya, Woogi, Dixie og Dreamy i bilen for at køre til Vejle, nærmere sagt Sanne hundecenter. Jeg skulle på kursus med Aya i Sit og bliv siddende og felt kursus. De to små hvalpe havde jeg aftalt med deres kommende ejer at de skulle hente deroppe, Dreamy er flyttet hen til Emily og jeg tror hun var stolt, da Dreamy er hendes første egen hund. Destiny som fremover hedder Dixie er flyttet lidt længer nord på hun skal bo sammen med Louise og hendes familie, til jer begge to held og lykke med dem. Vi glæder os alle til at mødes med jer igen. Vi har jo nærmest aftalt Vilhelmsborg som mødested for de små hvalpe....

Nå men Aya var jo på kursus, vi fik meget med hjem, først lærte Aya at slippe legetøjet, især da Sanne sagde det, hmm, jeg tror nok Sanne vil ændre lidt på sit kursus, da dette ikke var indholdet men både Aya og Murphy lærte at slippe legetøjet når vi sagde det, skide godt kursus.....

Nej Aya lærte også at blive siddende, vi har nu en mission hun skal kunne det til på lørdag puha, for da skal vi i konkurrence i Ribe og der kommer Sanne :-) Vi går i skarp træning nu :-)

Nå men derefter skynde sig hjem, for hjemme gik Dazzler selv sammen med Ronja og Sami, kors hvor var han glad for at se mig, han har jo heller ikke nogen lege kammerater mere, så jeg kan da godt forstå ham. Nå men Dazzler bliver hentet i morgen :-) Skønt at få huset for sig selv igen..
Dreamy og Dixie i sofaen for sidste gang
Dreamy
Dixie




1 kommentar:

spilop1212 sagde ...

glæder mig helt vildt til at se jer i Ribe. Tak for dine positive tilbage omkring kurset, så ser vi lørdag :-)