lørdag den 11. oktober 2008

Woogi bestod sin første rally prøve.

Her er vi til start....

Woogi havde total glemt hvad sit var hmm....



Dæk kunne hun godt.
Sit kunne hun pludselig igen.

Jubii en glad Woogi og en endnu mere glad mig.






Så kom dagen hvor jeg skulle op i min allerførste rally prøve med Woogi. En smugle nervøs var jeg. Men vi havde trænet lidt udenfor banen og Woogi var bare god. Vores start var også god, men næste øvelse var et skridt stop op, to skridt stop op og tre skidt stop og og pludselig kunne Woogi ikke sidde, puha hvor jeg kæmpede og efter en gentagelse af øvelsen fik vi det da på plads...
Resten af vejen rundt gik ok Woogi gav sit besyv med hun gøede hele vejen rundt. Men efter at det er første gang lille Woogi er op til en prøve så syntes jeg hun var et SUPER hund.
Og det bedste ved det hele var at Woogi bestod med 80 point ud af 100 mulige. Så jeg var stolt af min lille Woogi

3 kommentarer:

Johanna sagde ...

HEHEHE det med 1-2-3 skrdt m/stop er One's hade øvelse :o)

Kirsten og Jens sagde ...

Woogi er bare en ualmindelig og fantastisk hund!

Marianne sagde ...

Og brormand Zippo er bare stolt af søster - og glæder sig til at besøge hende i weekenden.