søndag den 19. oktober 2008

Marianne, Mehann og Zippo på besøg.

Zippo har jord i hovedet!!!!! Hvorfor mon???


Derfor, dette er Woogi eller noget af hende

Det er så Woogi som er kommet op at hendes hul.... Her er vi alle ude og gå i regnvejr, Marianne og jeg havde taget regntøj på og hundene havde fået fjernet halsbånd, og derefter blev der badet..
Hvis man tæller efter så er der 6 hunde. Zippo var ene hane i kurven....


Her i weekenden kom Marianne, Meghann og Zippo på besøg, de havde sat Bent af over på fyn, han skulle op til dommereksamen. Hvordan det er gået det kan i sikkert læse inde på deres egen blog http://www.blomlarsen.blogspot.com/

Men Marianne og jeg kørte først en tur til Avifauna, derefter til Tyskland, vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag. Da vi kom hjem gik vi en laaaaang tur i skoven med alle hundene, Vi blev enige om at selv om det hældte ned med regn så skulle hundene ud. Og de nød det, Aya, Woogi og Zippo løb, løb og løb. Og de to sheltier sørgede for at der ikke var nogen dyr i nærheden uden at de da blev advaret, sådan gøede de begge to. Meghann, Sami og Ronja tog det mere med ro. De undersøgte skoven og jeg tror de fik læst de sidste par ugers aviser....
Da vi kom hjem blev alle hunde tøret og jeg gik i gang med maden, der var kun lige et lille knurre og det var da Marianne og jeg skulle se noget på computeren, som står inde i et værelse og der er altså ikke megen plads til 6 hunde, 2 mennesker og en seng..
Men ellers forløb vores weekend stille og rolig. Vi vidste godt at Sami og Meghann kan sammen men vi var begge i tvivl om Aya og Meghann, men denne tvivl blev gjort til skamme.... SKØNT,

Tak for en hyggelig pige weekend. Og jeg ved at Woogi og Zippo vil savne hinanden....

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Ja - vi er lige kommet hjem, men selv tak for en hyggelig weekend. Det er altid så dejligt at besøge dig - og det skulle jeg hilse og sige fra Meghann og Zippo, at det synes de også.

Marianne sagde ...

Glemte lige: altså selv om du påstår, at min sheltie har jord i hovedet!

susanne sagde ...

Det kan da godt være at Zippo har jord i hovedet men han ser glad ud. Han har da haft det sjovt med søster Woogi