lørdag den 27. september 2008

Mor og døtre.

Alina, Woogi og mor Ronja....

Et tilfældigt billede, jeg sad på denne sten bænk, og de tre små sheltier hoppede op til mig, sad med kameraet og fik dem til at blive. Jeg syntes det er et kønt billede...
Nå men i de næste par sider kan I se billeder af alle hundene, jeg var over på fyn, skulle besøge Jan og Sanne og selvfølgelig Coco. Om aftenen kom Alina sammen med labradoren Cille, menneskerne Solveig og Torben. Så inde i huset var der Jan og Sanne to tæver Coco og Paya, mine 4 tæver og Solveig og Torbens to tæver. Puha huset var også fuldt men efter et par knurre og et par skæld ud så gik det fint...
Alina var glad for at se mig, og især glad for at se Aya, men de to har jo også altid haft et forhold som ingen andre hunde. Men da Solveig og Torben skulle hjem vidste Alina godt hvor den skulle hen, hvor er det skønt at se, jeg er slet ikke i tvivl om at hun har det godt.....
Det var nu også hyggeligt at se Coco igen, hun er godt nok blevet stor, aya var ikke så glad for at se hende da, hun havde siddet i bil hele dagen, så en smugle sur var hun, jeg tror at hun manglede at race af.... Men dagen efter kunne de godt lege....
Især Woogi og Coco er glade for hinanden, nej hvor de kunne lege.....

Ingen kommentarer: