fredag den 19. september 2008

Modige Pia og Muse fangeren Woogi

Her er det bevist at jeg ikke er bange for mus........Jeg kunne ikke kalde Woogi ind, gik derfor rundt om huset for at se hvor hun var, først lå katten Nalle og Woogi gik og hoppede rundt, hmmmmm. Hvad har du Woogi??? Og jo Woogi havde en mus, derfor gik jeg ind i huset hentede kameraet og tog et par video klip.

Woogi syntes nu musen var sød, den blev lidt vasket, på videoen siger jeg katte fangeren Woogi men det er jo muse fangeren Woogi. Og til jer der tror at jeg er en anelse bange for mus, så se lige hvor tæt jeg var på den, så meget kan jeg ikke sume ind på kameraet.

Her prøver jeg så at komme lidt tættere på, ja ja jeg er ved at være sej. Men Woogi mente nu var det hendes mus, så hun gemte sig.....

Så kom Nalle til og jeg tog Woogi med ind. Så nu er det op til skæbnen om musen bliver spist af katten.....

1 kommentar:

Miska og Gitte sagde ...

Hold da op nogle heldige filmklip. Det er da fantastisk, men allermest fantastisk, at du turde gå så tæt på med kameraet, Pia....
Hilsen fra Woogis "papmenneske" Gitte