torsdag den 24. juli 2008

Trist dag for Bodil.



I dag ringede Bodil over fra SBH Kreds 1 til mig og fortalte at hun havde måtte gå den tunge gang til dyrlægen for at få Nini aflivet....

Nini har været syg et stykke tid, først så havde hun epilepsi men hun var også tynget af gigt, hvilket gjorde at hun havde gode dage men også dårlige dag.

Bodil og jeg har snakket en del om det at skulle aflive sin hund, men som vi begge var enige om, så ville dagen komme og man skulle selv finde den.

Så da Bodil ringede her i eftermiddag og sagde det, så ved jeg hvilke stor beslutning hun har måtte tage, det er ikke det sjovest man kan gøre. Men som jeg sagde til Bodil at det var det rigtige at gøre da det ville være synd for Nini når den nu havde så ondt.

Så Bodil jeg tror alle der læser dette har været det samme igennem selv, så vi føler alle med dig, men vi ved også alle, at man kommer ovenpå igen.

Jeg glæder mig til at se dig og Odier her i weekenden.

Ingen kommentarer: