tirsdag den 22. juli 2008

Agility konkurrence i Aabenraa

Egentlig sker der ikke så meget, og så alligevel. Aabenraa civile Hundeførerforening skal her i weekenden afholde et stort landsdækkende agility stævne, der kommer 136 hunde og deres fører.
Det er Tove og mig der står som arrangør af dette stævne, så jeg har stort set ikke set Ronja, Sami og Aya i 3 dag har kun været hjemme og sove. Så i dag sætter de stor pris på at jeg er hjemme, jeg har været ude og træne lydighed med Aya og lidt frem spring med Woogi. Vi har lige trænet lidt klikker og nu slapper de af, men alle rundt omkring mig.

Som I jo kunne læse var den eneste hund som ikke har været selv, Woogi, og det fordi at hun skulle aflaste Tove´s Kiwi. Som jo til daglig skal underholde Tera.

Det sjove er at sidste år havde jeg hvalpe og det endda 5 styk nemlig Woogi og hendes søskende. Denne gang snakkede vi om at vi jo ikke havde nogen hvalpe at tage hensyn til. Og hvad sker der Tove og Dres kommer hjem med Tera. Så igen i år hvalp, håber ikke det bliver til vane...

Ude ved Tove skulle vi jo snakke premier og fordele det hele lidt, så indimellem legede Woogi med Tera men det lille pus blev jo også træt på et tidspunkt. Så kunne Woogi komme ind og se hvad vi lavede. Kiwi vogtede over alt hvad der hed mad,men det interessere Woogi sig ikke for, hun syntes derimod at al det legetøj, som mange af hundene skal vinde, det var sjovt. Tove tog nogen billede af mig og Woogi på gulvet mellem papir og gaver, jeg sætter dem ind så snart jeg har fået dem.

Men ellers var vores hunde rigtig søde også dem som jeg ikke har set så meget. Så de næste dage står på hygge med hundene og for Tove´s vedkommende så skal hun ned til sin mor og fortælle om Tommy´s bryllup i Kroatien. Så vi altså Tove og jeg får begge vores velfortjente hvil.....inde det hele går løs.

1 kommentar:

spilop1212 sagde ...

Det konkurrenceplanlægning er hårdt arbejde. Jeg glæder mig til weekenden og ved I har gjort det godt.