lørdag den 18. maj 2019

Mens vi venter

Hvad venter jeg så på ?
Jeg venter på at Izmoo gider gå i løbetid,

Nu har hun snart gået 10 mdr siden sidste løbetid, og det er lidt frustrerende, for hvad skal jeg melde til, og hvad skal jeg sige til dem der gerne vil have en hvalp efter hende. 
Tja
I må vente, ikke andet at gøre
Jeg må vente, ikke andet at gøre.:-)

Izmoo gør hvad det passer hende, Og pt passer det ikke at hun går i løbetid. 

3 Foula hunde
Izmoo, Zoola og Zoomi

Men alt mens vi venter, kommer der billeder fra Sverige, 
Fra Zoomi små skønne babyer:-)
Og ja Zoomi kan ikke løbe sig fra dem, hold nu op hvor de ligner ham. 
Annelie gør et stort stykke arbejde med dem, 

Og jeg håber da Izmoo går i løbetid, så jeg kan komme op og se dem inden de flytter hjemmefra, De er 4 uger nu :-)

Nå ja så har jeg arbejdet i et stykke papir på at Carson er genetisk fri for CEA, Det var ikke nemt. Men en tur over bæltet så fik jeg da et billede på at han var genetisk fri. Thank you Bernadette for getting me the test of Carson CEA. Træls der skal være så meget bøvl med det, træls at man ikke stoler så meget på opdrætterne, at man skal have beviser, og endnu mere træls, når man så finder dem, at man så springer fra. Jeg har lagt et stort stykke arbejde i at få det hele til at gå op. Og brugt megen tid på det. Så frem over, enten tro på mig, eller lad vær med at bruge nogen af mine hvalpe.
Det bedste er at alle mine han hvalpekøber er søde og forstående. Det skal I have tak for.

Nå ja i øvrigt var vi lige i Roskilde til udstilling hvor jeg udstillede Rico. Vi skulle have byttet en G ud med mindst en Very Good, og bom bom det fik vi gjort, Der var nogen ting ved Rico som dommeren ikke kunne lide, fair nok, men hun bemærket dog at han var godt vinklet, og havde gode muskler og han blev fremvist (af mig) godt. Nå man er agility hund så er det godt at især man har gode vinkler og muskler, så pyt med at man har små øjne og øre, og mangler fylde i hovedet. Tillykke Jette. Så behøver han ikke mere på udstilling. Han er en skøn og lækker fyr.

Ingen kommentarer: