søndag den 24. juni 2018

Mystery kuld 2 år og konkurrence i Nykøbing

I dag bliver Uha/Carson første kuld 2 år. Hold nu op hvor tiden flyver afsted. Karlo, Madu, Sonya, Trille, Betty og Izmoo har alle været i deres første konkurrencer:-) Jeg er altid glad når jeg får videoer eller beskeder fra dem. Tusinde tak alle sammen
Her en knap så glad Uha med alle hendes 6 små skønheder. 

Smukke Izmoo
Er så glad for hun blev hos mig, hun er en meget sjov hund. Hun har kæmpe personlighed, hun er fræk, hun vil gerne bestemme. Men samtidig med vil hun gerne hygge (med dem hun kender ) Skønne smukke pige, som når hun går i løbetid, forhåbentlig skal have sit første kuld. 


I sidste weekend var vi i konkurrence i Nykøbing Rørvig DcH. 
Det var noget af en oplevelse. 
Først skulle Maiken og jeg sove i stævne telt, men 7 hunde, hvoraf de 2 godt løbske :-) 
Natten mellem fredag og lørdag, sov vi stort set ikke. hundene var total urolige. 
Og omkring kl 0430 stod jeg op for at gå en tur med dem. Og om ikke ræven samt krager havde hentet alle hundes mad i vores andet stævnetelt. Dog havde de levnet Livi og Zoomi foder. men spist Izmoo, Uha, Waboo, Tweety og Lamu foder. 
Zoomi og Livi delte gerne ud, men det ville jo kun række til en gang fodring. 
Heldigvis havde Marianne og Bent ekstra med, så vores hunde ikke skulle sulte tak.
Selve konkurrencen gik rigtig godt, Her sidder Zoomi og Izmoo med lørdagens pokaler, Zoomi rykkede op i klasse 2 og Izmoo fik en pind :-)

Lørdag nat valgte vi at putte alle i bur undtaget Zoomi og Uha. Det regnede, men det var da hyggeligt, indtil Zoomi havde lagt sig op af stævneteltet og var trillet ud i regnvejr. Godt han har meget pels. Maiken madras var våd, og tja megen søvn, kan vi ikke ligefrem sige vi fik :-( 
Søndagens konkurrence gik også godt, Zoomi fik en pind i klasse 2 og Izmoo en i klasse 1. Seje små hunde, det er længe siden jeg har haft sådan en weekend. 

Carina Enevoldsen var så sød og tage et par af disse billeder af mine hunde. 
Zoomi i aktion

Izmoo i fuld fart i slalom

Lamu over et spring 
Tak for en dejlig weekend alle sammen, glæder mig allerede til vi skal afsted igen, dog uden ræve og krager.

Ingen kommentarer: