torsdag den 13. april 2017

Påsken

Jeg og alle hunde vil ønske jer alle en rigtig god påske. 


Jeg skal bare gå hjemme og hygge med alle hunde, gøre lidt rent, og træne lidt med dem. Men ellers står den på afslapning. 

I dag tog jeg Izmoo og Zoomi og gik en tur ind til Fuglebjerg. Zoomi har prøvet det før, mens det var første gang for Izmoo. Turen er ikke længere end vores normal gåtur, forskellen var dog at her skulle hun forholde sig til veje, biler, lastbiler, motorcykler og cykler. 
Zoomi hjalp i god stil

Inde i Fuglebjerg, startede det med at inde fra en have, kom en mega stor hund farende ud mod hækken, Izmoo fik lidt af et chok, men igen var Zoomi den rolige og Izmoo faldt hurtig ned. :-) 
Så skulle hun pludselig forholde sig til fortove, mærkeligt at man kun må gå der :-)
Inde i centrum ( nu er Fuglebjerg ikke så stor, men der er en super brugsen, netto, frisør, bank osv) og her gik det galt, der var en anden sort hvid hund der forfulgte os.

Igen, igen trådte Zoomi til, og sagde rolig lillesøster, det er bare dig selv !

Jamen det var hun nu ikke så sikker på

Prøv at se Zoomi den bliver ved :-)

Ok nu må jeg vist heller vise den hund, at jeg er større :-)

Men det hjalp ikke :-(

Pitstop ved Netto, et par godbidder var tiltrængt. 

Resten af turen gik fint, begge hunde snakkede med et sødt menneske, og nu ligger begge hunde og sover. 
Smukke Izmoo


Ingen kommentarer: