fredag den 30. december 2016

2016

Så gik 2016. 
Der er sket mange ting, 
Både gode men også knap så gode. 
Jeg vil ikke skrive en lang afhandling af mit liv, dog nævne nogen få rigtig gode ting. 
Mine 4 skønne hunde, Izmoo, Uha, Zoomi og Livi

Og de to dejlige katte Peter og Joy


Jeg fik nyt arbejde, da mit gamle havde mistet licitationen, jeg blev dog på en måde i det gamle arbejde, da de ejer noget af det nye. Det startede fint, men så gik der grus i maskinen, og heldigvis blev jeg overflyttet til en anden afdeling, Vil lige takke 3 af mine gode venner for at lægge øre til alle mine bekymringer, jeg nævner jer ikke men I ved hvem I er :-) Uden jer var jeg sikkert gået helt ned. Tusinde tak. 

På konkurrence plan  skete der ikke så meget, Zoomi startede konkurrence, og han var her og der og alle steder, men han havde det sjovt, jeg har haft mange gode grin med ham. Uha blev holdt lidt i ro da hun skulle parres og have hvalpe. 
Selv om det ikke lige blev med den han jeg havde planlagt, så fandt jeg ud af hvad jeg ville, og fik 6 skønne hvalpe. 
Tak til Johanna for lån af Carson og hjælpen. 
4 bi black og 2 tricolour, 4 tæver og 2 hanner blev det til.  Jeg fandt 5 skønne dejlige familier til de 5 af hvalpene som skulle rejse, Det er altid spændende med hvalpe og hvordan de bliver, og det er spændende hvad de nye ejer siger til deres nye stjerner :-) Men jeg har fået en masse tilbage meldinger fra alle nye ejer at de er så glade for deres nye hvalpe. 
Jeg beholdte selv Izmoo, udvælgelsen var svær, Men jeg skulle jo vælge, da hvalpene var 7 og jeg er glad for mit valg af både Izmoo og hvor de andre skulle hen. 
Izmoo er en skæg lille hund, der elsker at lege med Livi.


 


Noget af det helt store jeg har været med til var  ISAC international sheltie agility competition, i Tyskland, Hvor Maiken og jeg havde meldt vores 3 hunde Tweety, Zoomi og Uha til. Vi boede på et super flot hotel, og havde nogen fantastiske dage. 
Vores hotel :-)

3 helt fantastiske hunde

Og en Uha som er stolt over sin præmie :-)

Det blev et dejligt minde for os begge to. Vi var hver især på et udenlandsk hold, Maiken på et hollandsk og jeg på et italiensk, Vi fik skabt nogen gode nye kontakter. Fedt at være afsted. Vi havde en sjov lille dansker lejer, med Susanne, Gitte, Gitte, Julie, Hedvig og Catrine. Og fik ørene tudet fulde af sheltie gøen :-)
Fed oplevelse
Det nye der sker i 2017 er at jeg kort tid efter nytår henter lille Lamu, som er en lille tric tæve, som kommer fra Italien.
Lamu

Hun kommer til at bo hos Maiken og Tweety, men er min avlstæve. Glæder mig til at lære hende at kende, Desuden kan der måske ske flere nye tiltag, Tror det bliver et spændende 2017. Zoomi skal i konkurrence og forhåbentlig bliver han ved med at udvikle sig, og bliver mere og mere stabil. Han er en dejlig hund.Og rigtig sjov at løbe med.
Jeg vil til sidst gerne takke mine gode venner Marianne, Bent, Mona og Maiken for altid at være der for mig, og altid hjælper når der er brug for det,I er bare skønne :-) :-)  Glæder mig så meget til at være sammen med jer i 2017, Det kan kun blive godt.

Ingen kommentarer: