torsdag den 24. marts 2016

Påskeferie.

Endelig påskeferie, Og aften mellem onsdag og torsdag stod månen op, og den var smuk og rød. 
Men som sagt endelig ferie, og 5 dejlige dage venter. 
Hvad bruger man så dagene på, jo først så fik jeg malet soveværelset, så kom Dazzler og Fanta, de skal passes her i 3 dage. 
Så en hund blev sendt hjem og 2 hunde kom på ferie, 
Fanta og Zoomi er bedste venner, så de startede med at lege ude i haven, Dazzler skulle undersøge hvor han var, og lagde sig midt på græsplænen og kiggede på de to blå tossede hunde :-)
Senere på eftermiddagen, gik jeg en tur med Livi, Fanta, X´Zoomi og Dazzler. 
En dejlig laaaang tur i skoven, Og på grund af det gode vejr mødte jeg mange, fik ros for nogen velopdragede hunde. Vi møde en masse heste og deres ryttere, og igen fik jeg ros fordi alle 4 hunde bare sad og kiggede på alle de store heste :-) 
Livi og Dazzler


Og selvfølgelig et fællesbillede
Livi, Zoomi, Fanta og Dazzler

Sød bande 


Snorefilter, det er jo ikke de sædvanlige hunde, så der skulle byttes lidt rundt. 

Har du ikke styr på det siger Zoomi ????

Igen et billede af 4 skønne hunde

Først vil jeg lige igen takke Malene og Iben for at være så søde og flinke at hjælpe Maja og mig med at få Siku frem og tilbage, Især i går da han skulle med toget, det var vild dejligt at jeg kunne betro ham til Iben og at han bare fulgte med og slappede af. Lækker lille fyr ham Siku. Også tak til de andre der tilbød hjælpen, dejligt at have så mange gode venner. 
Tusinde tak for hjælpen. 
Så syntes jeg iøvrigt at mine hunde er fantastiske, de finder sig bare i at der kommer den ene hund efter den anden ind i vores hjem, De finder sig i at de nye hunde tager deres sovepladser, og de tager en hånd fra mig, Og også mine katte, de to er da så ligeglade med fremmede hunde, og de fremmede hunde finder hurtig ud af at Peter må og kan man lege med, Joy skal man nok holde sig lidt fra. men ingen har gjort mine katte noget, eller mine katte hundene noget. 
Kan I alle have en rigtig god PÅSKE :-)

Ingen kommentarer: