søndag den 7. februar 2016

Zoomi til færdighedsprøve 1.

Hvad undskyldning skal jeg nu finde på ????????? Havde jeg ikke det rigtige tøj på, eller havde jeg ondt i højre tå, eller var jeg sulten, eller måske var det fordi Livi er højløbsk og Zoomi hjerne måske var væk, Eller var det fordi jeg blev kastet ind i prøven, skulle have været nr 5 eller noget, men da der blev lavet om og vi blev delt op i 2, så der var 2 dommer der dømte, så vi alle kunne komme før hjem. Og hermed skulle Zoomi ind og starte, og fik ikke varmet op !!!!!!!! Eller skal jeg finde en anden undskyldning. 

NEJ¨

Er lidt træt af folks undskyldninger fordi det  ikke går godt. Nå men alt det her var ikke nogen undskyldning for mig og Zoomi, Han skulle op til en færdighedsprøve/triks prøve 1, Der er 10 øvelser vi skal igennem, vi kan få 5 point i hver, og til sidst bliver det delt med 10 og vi får et gennemsnit, man skal have 3 for at bestå. 
Og Zoomi med alle undskyldninger fik 4.6 point
Så NEJ der var ingen undskyldning :-) :-) 

Han var sej, lidt hoppende i første øvelse, men ja så har han også prøvet at komme ind til en prøve med lidt press på. Det taklede han fin af en 17 måneder gammel fyr, men hormoner flyvende rundt i hans lille krop. 

Sad lige og tænkte, når jeg er til agility stævner møder jeg mange af mine hundes familier, når jeg er til lydighed møder jeg mange af mine hundes familier, og om ikke også når vi er til færdighedsprøver så møder jeg også mine hundes familier. Her er det Zoomi med sin tante Hilma (Uha søster) og Chip som er morfar til Zoomi og far til Hilma. 
Dejligt at se dem igen, og endnu mere sjovt at se hvordan de elsker at arbejde, og hvor mange ting de har tilfælles, feks at hoppe af glæde :-)
I øvrigt så bestod alle 3 hunde. Tak for en hyggelig dag Gitte og Anni




Om aften kom Chip lige med ind, han skulle lige klippes så måtte vi jo lige tage et billede af de to seje fyre som begge bestod og med den gave som de fik med hjem. 

Her er det de to halvbrødre Carson og Chip

Og det er ikke løgn at Livi er højløbsk, Zoomi er total forelsket, og dog, kan  de være i stue sammen, må dog ikke gå væk, uden at en af dem er med mig. Her prøver Zoomi at score Livi

Erjeg ikke lækker siger han


Det giver vist ikke gevinst !!!!!

Ingen kommentarer: