lørdag den 7. november 2015

Uha og Upsi

Disse to fantastiske hunde venter hvalpe. Der er små 2 uger til, og jeg har gået og ventet på de helt rigtige tegn. Jeg scanner og røgtenfotografere ikke. Min holdning er at jeg jo alligevel ikke ved køn, farve og hvordan de bliver, så det hele må komme som en overraskelse. 
Fæhunden`s Uha Uha er parret med Foula´s Bi Me Side

Jeg havde de sædvanlige små tegn, men alligevel var jeg ikke helt sikker, men nu hvor hun ligner en papkasse, så er jeg ikke i tvivl :-) 
Alle hvalpe er solgt

Det bliver en super kombination. Det er Uha 2 kuld, det første er lige blevet 1 år, Det kuld viser rigtig gode takter, De to af hvalpene er hd og ad fotograferet og begge er fri, 2 har været på udstilling i junior klasse en med very good og en med excellent, så også her super smukke hunde. Den ene er blevet rally begynder mester, og de 3 andre er igang med at træne agility. Hunde med fuld krudt i r....
Uha er selv en rolig hund, hun ved hvornår hun skal yde, hun elsker at løbe rundt med de andre hunde, men hun elsker også at bestemme over dem :-) Upsi er fra eget opdræt, han er super lækker, social, han vil gerne træne og er i gang med agility. Han er den store børnepasser, Mette som ejer ham har en lille dreng, og ham har Upsi altid passet på :-) Upsi har det udseende som jeg gerne vil have, og alt ved ham minder så meget om Woogi og Carson, så jeg håber at få noget skønt tilbage igen :-)
Begge forældre er sunde og raske, og et rigtig godt sind, glæder mig så meget til dette kuld, og jeg ved at alle dem der er skrevet op til det, venter med spænding :-)

Ingen kommentarer: