lørdag den 7. februar 2015

Aya 11 år

For 11 år siden blev denne skønne, dejlige, lækre, søde hund født i Holland hos Dark Brightness. 
Jeg var så heldig at kunne købe hende, og jeg har aldrig fortrudt. Aya er min soulmate, Vi er bare en helhed, jeg ved hvad hun tænker og gør, jeg stoler på hende, og det hele gør Aya også med og på mig. 
Hun er simpelthen den bedste hund.

Hun er altid glad, og hun hviler så meget i sig selv, at hun egentlig har nok i sig selv og i mig. Hun er da glad for de andre hunde, og alle de hvalpe der har været igennem her, men hun nyder også når de rejser, og når mine andre hunde ikke tænker på hende. 

Dog nyder hun også at løbe sammen med de andre, og hun fortæller også Livi hvis hun ikke høre efter mig, hvem der bestemmer. 
Her er Aya sammen med gamle Ronja som lige er blevet 13 år. De to er ikke just perlevenner, de acceptere hinanden, men noget gik galt det år hvor både Aya og Ronja fik hvalpe, Men som sagt er der ikke noget mellem dem når jeg er der, men de er aldrig sammen alene .-)


Aya sammen med Livi. Aya bestemmer helt klart over Livi, og Livi ved det rigtig godt. 

Zoomi, Livi, Uha og Aya. gode venner. 
Aya gåtur sammen med vennerne  http://youtu.be/9nJskDXJSnU
Thanks to Angel for this great dog, I love her, she is my soulmate :-)

Ingen kommentarer: