tirsdag den 9. december 2014

Ronja 13 år

Så blev Ronja 13 år, den gamle hund, hun er bare så sød og lækker, også selv om jeg siger hun skal gå ud og grave sit eget hul :-)

Så ville jeg nu ikke undværer den gamle tøs, hun er i sit es når der er hvalpe, så da Uha endelig lod hende komme til hvalpene, så blev Ronja ung igen, og nu hvor Zoomi er blevet her, så er Ronja i himlen, hun elsker at vaske hans øre :-)

Ronja har fået nogen lækre hvalpe, børnebørn og oldebørn.

Hun har 11 børn
Hun har 19 børnebørn
Hun har 17 oldebørn
De er alle fordelt på Danmark, Sverige, Norge og Finland. 
Det er skønt at møde alle disse lækre hunde efter Ronja. jeg nyder når jeg får en sms, mail eller besked på anden måde at nu har enten en af Ronja børn fået børn eller en af børnebørnene fået børn. Jeg elsker det :-) :-)

Ingen kommentarer: